2015年12月19日星期六

肥仔有好轉



肥仔吃咗一星期抗病毒、抗生素後, 情況有好轉, 沒有流口水,肯吃嘢,
但吃罐頭只吃少少, 剩下的要我手餵, 咋嬌?
抗病毒、抗生素副作用是肚疴, 試過一日疴三次爛屎, 
我要比正常灌多2倍水, 以防佢脫水,
日日打開佢個口幾次, 觀察舌上ulcer, 喉嚨狀態,
ulcer已消失,喉嚨附近仍有紅點,
打電話給診所問下使唔使再帶佢見醫生,醫生可能體諒我們路途遙遠, 上次call車, 車資近$900, 
今次叫我去取藥, 就算我一人去取藥也很花時間,
決定叫一住在診所附近的同事幫手取藥,下星期一交給我。

肥仔大部分時間就是這樣卷埋係佢個大兜瞓, 在這里瞓, 妹頭沒有機會煩到佢
妹頭很喜歡跟著肥仔,挨身挨勢之餘,仲不停喵, 肥仔有時覺得好煩, 行開又再被跟著,最後要發爛渣fee妹頭才能甩身



題外話, 我家鐘點是某寺廟義工,寺廟本養有2貓2狗防鼠、保安, 
多年來不時有人遺棄寵物在寺廟, 摶善信收留, 
早幾個星期有一摺耳貓被遺棄, 善信帶了摺耳貓去診所檢查, 發現有腎病等, 
擔心有沒有人肯付出金錢、時間收養, 最後好彩有一診所客人收養, 
近日又再發現一不怕人的大隻虎紋貓, 唉! 我望了手機內相片,似是一英短仔仔, 
寺廟主持今次不再肯出錢給善信帶貓貓去診所檢查,怕寺廟成為遺棄貓貓的場地,
太多自私不負責任的人

23 則留言:

  1. 为食仔只肯自己食少少罐头#-o ,咁又真係要继续留意佢!
    妹有情但哥无意…#-o #-o
    弃养真係非常之不负责任::kk3050

    回覆刪除
  2. 佢似扭計,我唔理佢,隔一陣佢自己吃晒分配到的干糧, 不過佢未完全康復,會日日𥄫住佢
    妹頭鐘意跟著肥仔,婆婆日瞓夜瞓,冇貓同妹頭作伴
    我同鐘點都認為棄貓之人很熟悉寺廟情況,趁冇乜人時帶貓去放低

    回覆刪除
  3. 肥仔唔係有病,點會怕妹頭煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 仔仔媽, 你有所不知, 我家兩老是性格巨星, 喜歡自己一個貓, 鐘意人多過同類,冇病時也不愛同其他貓太接近

      刪除
    2. 咪因為佢有病無得去蝦妹頭,反而比妹頭煩住囉

      刪除
  4. 回覆
    1. 沒有對自己行為責任, 將其推給其他人

      刪除
  5. 看來方包在康復中,不用太擔心
    妹頭努力融入你家,鄧你高興
    人類實在太自私,怎可以玩完即棄?那是一個生命啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包差小小就康復,吃多一星期療程差不多了
      半磅方包不知如何很愛跟著方包, 有時一見到即飛跑上前, 方包見到即閃, 場面好搞笑
      寺廟近期的棄貓是名種,估計因為年老有病, 不想花龐大醫療費用

      刪除
  6. 肥仔覺得妹頭煩住哂, 痴身痴世, 怕左佢
    最憎D人一見寵物老, 有病, 只會扔佢出街, 佢地真係唔怕有報應?

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔是獨家村, 妹頭一行近, 佢即閃開,搞到妹頭冇癮, e+少咗行埋去
      有d人養寵物來玩, 到要負責任付大量金錢時就逃避

      刪除
  7. 方包有好轉都係好事, 繼續努力::kk3111
    妹頭好悶, 終日無所事事, 又冇貓陪佢玩:))
    d 人真係超級乞人憎, 完全唔負責任, 唔要就掟出街, 真係希望可以以其人之道, 還自其人之身::_2115

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包有好轉, 但喉嚨紅斑仍不退, 擔心,如吃多一星期藥仍如此, 我會帶佢見醫生
      我諗妹頭肯幫肥仔舔毛, 但肥仔完全唔俾佢埋身
      我很討厭不負責任的人

      刪除
  8. 睇嚟妹頭係一隻怕寂寞的貓, 佢喜歡有伴::rr8055
    太好嘞,方包差不多好返晒, Csll車要成$900又真係好貴, 去機場都唔使咁貴, 不過緊急情況無辦法啦
    唉....養貓前真係要考慮清楚, 佢就=你的孩子一樣, 絕不能有事就棄之不顧

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹頭性格親貓, 可惜我家兩老親人不親貓
      因為空車去我家, 所以要貴d, 路途遙遠, 冇可能乘搭其他交通工具
      不少人視動物是玩物

      刪除
  9. 肥仔要早日康復呀!
    車資$900係來回?咁貴既

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔正努力中
      車資是來回, 真的很遠架

      刪除
  10. ::rr8074 實在太好了...方包冇事...但係千萬唔好鬆懈...仍要觀察..
    妺頭認真高招, 居然隻肥仔怕咗佢::kk3048
    妺頭...繼續努力..::oo2082 好快貓餅double 上

    回覆刪除
    回覆
    1. 方包未好得哂, 攞多兩星期藥
      肥仔從未打過妹頭, 見佢行埋即閃
      不敢奢求貓餅double, 只要肥仔唔好打妹頭

      刪除
  11. 嘩!! 車費咁貴!! 好彩有人幫忙~X( 肥仔快d好番,咁妹頭就可能無咁悶,唔會攪攪震:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為很遠, 老公唔得閒車我地, 我又不想肥仔延醫, 財散人安樂
      妹頭都好乖, 多數自己瞓係紙皮箱或貓床

      刪除
  12. 食緊咁多藥, 應該會無咩胃口. 好快無事, 過一個快樂聖誕!
    啲人真係好自私...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一時時,有時似餓鬼,有時忸怩, 我希望佢早日康復,現仍服藥中
      世上自私的人多過負責任的人

      刪除